Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Wyszkowie

07-200 Wyszków ul. Jana Matejki 5 Tel: 29 7423233

Klasy VIa i VIb w Warszawie.

,,Nad Wisłą wstaje warszawski dzień..."-żeby sprawdzić jaki to będzie dzień, klasy VIa i VIb wybrały się 21 listopada. Pogoda dopisywała od rana , dlatego podróż do Warszawy minęła w doskonałych nastrojach.Jeszcze tylko wjazd ruchomymi schodami na górę ,spotkanie z przewodnikiem i maraton po Warszawie rozpoczęty! Najpierw Zamek Królewski-bogactwo eksponatów,piękno pomieszczeń zachwyciło uczniów.Z uwagą(!) słuchali opowieści o życiu i zwyczajach panujących na dworze,o losach Zamku i jego mieszkańców.Zadawali wiele pytań,ale też sami wykazali się niemałą wiedzą. Potem spacer po Starówce,spotkanie z gołębiami na Rynku ,pamiątkowe zdjęcia i ruszamy dalej. Kolejny etap zwiedzania to Wilanów.Znów wiele ciekawych faktów i historii ,zabawnych anegdot z życia naszych władców.Już zmierzchało,gdy dotarliśmy do Łazienek.Park w świetle kolorowych latarni wyglądał imponująco! Trochę już zmęczeni ilością wiedzy i kilometrami w nogach, uczniowie poznali wnętrza Pałacu na Wodzie.Pożegnaliśmy naszych przewodników i mogliśmy ruszać w drogę powrotną.Nie obyło się bez wizyty w Mc Donaldzie,ale zasłużyliśmy po tak intensywnym dniu. Sądzimy,że wyjazd był bardzo udany i na pewno nie ostatni.