Plan dnia.
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci |
Ćwiczenia poranne. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Prace porządkowe w sali
|
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego „Razem w przedszkolu”. |
Przygotowania do wyjścia na dwór – czynności samoobsługowe.
|
Pobyt na dworze – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe , zabawy dowolne Jeśli warunki atmosferyczne nie pozwalają na wyjście na dwór zajęcia prowadzone w sali
|
Powrót do sali. W szatni – czynności samoobsługowe. Czynności higieniczne w łazience
|
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci.
|