Na zajęciach przekazywane są wiadomości z nauk przyrodniczych, prowadzone metodą eksperymentu, kształtujące kompetencje matematyczno-przyrodnicze, umiejętność myślenia przyczynowo - skutkowego i świadomość wpływu działań człowieka na otaczające go środowisko.
Na zajęciach uczniowie mogą poszerzać swoją wiedzę przyrodniczo-ekologiczną oraz zwiększyć świadomość zależności pomiędzy człowiekiem a przyrodą i podejmować praktyczne działania na rzecz ochrony przyrody.
Informacja do zdjęć
Uczniowie poznali budowę i działanie mikroskopu, obliczali powiększenia obrazu w mikroskopie. Mikroskopowali na preparatach trwałychi wykonanych samodzielnie. Korzystali na zajęciach z mikroskopów, które szkoła otrzymała w ramach projektu.
Uczniowie pracowali metodą metaplanu Jak ratować przyrodę? Utworzyli również drzewo obietnic wobec przyrody.
Poznali własności wielokątów. Grali w grę dydaktyczną „Domino”.
Poznali historię Tangramu i układali figury tangramowe.
Ewa Landoch